Herkese kısa bir aradan sonra merhaba.
Duydum ki köşe yazılarım çok okunmuyormuş...
Ben de nasıl okuturum diye düşündüm: Asparagas haberlere yer vereyim dedim.
FLAŞ! FLAŞ! FLAŞ!
- Balkonumuzda beslediğimiz, ismi olmayan ve haftada bir doğuran sarı kedi bu hafta doğurmadı.
- Karşı konteynerin kenarına çöp bırakan kişi bulundu. 1.37 boyunda olup kapağa yetişemediği için kenara koyduğu anlaşıldı. “Allah çok tatlı olmuş, fazla uzatmaya gerek yok” diye yaptığım espri sonucu kadının şikâyeti üzerine geceyi karakolda sabahladım. “Boyun mu uzadı, şikâyet ettin? Şakaydı” dediğim için bu gece de sabahlayacağız...
- İkinci dere sokakta meteor çukuru ve içinde meteor taşı bulundu. Bu kadar yerleşim yeri içinde sessizce nasıl düştüğü ve fark edilmediği anlaşılamadı.
- 31 Mart 2026’da yapılacak Urla Başbakanlık seçiminde adaylara bir aday daha eklendi. Kimliği gizli tutulan adayın, tüm seçmenlere “battı çıktı geçit”, her eve güneş paneli ve haftada bir köy kahvaltısı göndereceği yönünde vaatleri olduğu söyleniyor.
- Festivaller şehri Urla’da şimdi de unuttuğumuz değerlerimizin ve zamanında disiplin unsuru olan şeylerin festivalleri yapılıyor. İlk festival: Anne Terliği Festivali.
- “Siz bizim tarlalarımıza bina yaparsanız, biz sizin binalarınızı tarla yaparız” projesi bu sene uygulanmaya başlayacak. Balkonlar, çatı ve salonun bir bölümü tarla haline getirilip mevcut tarlalarda uygulanamayan bitkisel üretim gerçekleştirilecek.
- Artık sokak lambaları kandil şeklinde olacak. Kandil yağı biten sokak lambası gündüz vakti yanmayacak.
Bu haftalık asparagas haberlerin sonuna geldik.
Yoğun geçen haftalarda daha çok asparagas haber bulabilmek dileğiyle görüşmek üzere.